°C

Nasze Dobre Lubuskie

fot. M. Sawoch
 

Kolejne firmy z naszego regionu od dziś mogą poszczycić się certyfikatem jakości "Nasze dobre lubuskie". To tytuł przyznawany za innowacyjne produkty i usługi. Organizatorem plebiscytu jest "Gazeta Lubuska".

Nagrody były przyznawane w 5 kategoriach. Nowością w tegorocznej edycji plebiscytu były „produkty i usługi ekologiczne” oraz „zdrowie i uroda”.

O certyfikat „Nasze dobre lubuskie” walczyło 19 firm. Wśród nich niewielkie gospodarstwo rolne prowadzone przez Piotra Marciniaka, który produkuje oleje.

Koordynator konkursu, Marzena Gruszczyńska przyznaje, że usługi i produkty wytwarzane przez lubuskich przedsiębiorców ciągle zaskakują:

Laureaci każdej z kategorii oprócz pamiątkowej statuetki i certyfikatu dostali nagrody w postaci kampanii reklamowych, które będą realizowane w gazetach i na portalach Polska Press Grupy. – To dla nas szansa, żeby wybić się poza nasz region – mówi Tomasz Kardynia, właściciel gospodarstwa rolno-szkółkarskiego, który zdobył 1 miejsce w kategorii „zdrowie i uroda”:

– Tytuł „Nasze dobre lubuskie” to docenienie starań przedsiębiorców i promocja ich produktów – mówi Anna Tomaszewska z firmy produkującej obuwie profilaktyczne, która zdobyła certyfikat w kategorii „produkt przemysłowy – nowoczesne technologie”.

O przyznaniu tytułu „Nasze dobre lubuskie” oprócz kapituły, decydowali także czytelnicy „Gazety Lubuskiej”. W internetowym głosowaniu uznali, że certyfikat należy się zielonogórskiemu browarowi prowadzonemu przez Pawła Kąkola. Laureat ma nadzieję, że dzięki nagrodzie Lubuszanie chętniej będą odwiedzali jego restaurację:

Plebiscyt „Nasze Dobre Lubuskie” został zorganizowany po raz 14. To najbardziej prestiżowy i znany konkurs „Gazety Lubuskiej” – mówi redaktor naczelny, Janusz Życzkowski:

Od początku istnienia plebiscytu o tytuł „Nasze dobre lubuskie” walczyło ponad 500 produktów i usług. Dla laureatów na promocję w mediach Polska Press Grupy przeznaczono łącznie prawie 1,5 mln zł.


REKLAMA


Komentuj odpowiedzialnie! Odnoś się do treści informacji, nie obrażaj rozmówców, nie używaj słów niecenzuralnych. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy naruszających te zasady. Administratorem Twoich komentarzy jest Facebook, który może stosować do nich także "Zasady społeczności Facebooka".

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające linki nie są publikowane.



Skomentuj na Facebooku



Polub naszą stronę na Facebooku