°C

Akcja „#Visit Poland” promująca Polskę w internecie

fot. Pixabay

Promocja naszego kraju i wypoczynku w Polsce wśród zagranicznych turystów to główne cele akcji "#VisitPoland", zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną i Ministerstwo Sportu i Turystyki. W ramach kampanii zaproszono do Polski znanych i popularnych blogerów, którzy poprzez relacje na swoich kanałach będą promować wypoczynek w naszym kraju i zachęcać do jego odwiedzenia.

W akcji bierze udział siedmiu podróżników – blogerów między innymi z Kanady, Meksyku, Japonii czy Stanów Zjednoczonych. Internetowi twórcy podróżują po regionach Polski i na bieżąco relacjonują to w internecie. Zdaniem prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Roberta Andrzejczyka, jest to skuteczna forma promocji Polski jako atrakcyjnego celu podróży. Blogerzy odwiedzą ponad 30 miejsc w Polsce, w których nagrają materiały i zaznaczą swoją obecność w mediach społecznościowych. „Każdy z nich będzie obecny w innym regionie naszego kraju, zarówno w miejscach turystycznie znanych, jak i tych poza głównym szlakiem” – dodaje Robert Andrzejczyk. 

Organizatorzy akcji zwracają uwagę na jej duży zasięg i stosunkowo niewielki koszt. Każdy z zaproszonych do współpracy blogerów jest obserwowany w internecie przez setki tysięcy, a nawet miliony osób. To zwiększa grupę docelową, do której dotrze reklama. „Internet to siła, dzięki której możemy dotrzeć z promocją nawet do kilkunastu milionów odbiorców na całym świecie. Zachęceni podróżami blogerów mogą zdecydować się na spędzenie wakacji w Polsce” – mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka. Dodaje, że celem kampanii jest zwiększenie wpływów z turystyki w Polsce, która już teraz rozwija się bardzo dobrze.

„Polska jest krajem otwartym i bezpiecznym, który ma bardzo wiele do zaoferowania” – mówi minister Witold Bańka. Całkowity koszt akcji „#VisitPoland” to około 800 000 złotych. Akcja potrwa do września, a pierwsze materiały o Polsce pojawiły się już w internecie.

Szczegóły i aktualności znajdują się na stronie internetowej Polskiej Organizacji Turystycznej, pod adresem: www.pot.gov.pl. Akcja została zorganizowana po raz pierwszy. 

Przypominamy, że użytkowników serwisu obowiązują zasady współżycia społecznego oraz tzw. NETykiety a także przepisy polskiego prawa. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy. Rozgłośnia może także, na wniosek uprawnionych organów, przekazać dane identyfikacyjne użytkowników, tj. zarejestrowane adresy e-mail, adresy IP.

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające jakiekolwiek linki nie są publikowane.