°C

Daniel Obajtek wygrał proces z portalem Wyborcza.pl

Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen. Fot. PolskieRadio24.pl
 

Wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie portal ma opublikować sprostowanie nieprawdziwych informacji zawartych w artykule Wojciecha Czuchnowskiego z 26 lutego, zatytułowanym "Taśmy Obajtka. Tak prezes Orlen łamał prawo, a teraz się pogrąża

Artykuł opisywał rzekomą nielegalną działalność gospodarczą Daniela Objatka, gdy ten był wójtem gminy Pcim. W sprostowaniu mają zostać zamieszczone informacje, że obecny prezes PKN Orlen nie łamał wówczas prawa i jako wójt nie kierował spółką TT Plast, w której nie był zatrudniony, nie powoływał się na wpływy, nie przekazywał informacji o przetargach, nie wykradał informacji od konkurencji, nie działał na szkodę należącej do jego wuja Romana Lisa firmy Elektroplast, nie uczestniczył w łapownictwie i nie składał przed sądem fałszywych oświadczeń.

Sprostowanie ma być opublikowane nieprzerwanie przez okres co najmniej równy okresowi publikacji artykułu uznanego przez sąd za kłamliwy nie później niż trzy dni od uprawomocnienia się wyroku.


REKLAMA


Komentuj odpowiedzialnie! Odnoś się do treści informacji, nie obrażaj rozmówców, nie używaj słów niecenzuralnych. Rozgłośnia zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy naruszających te zasady. Administratorem Twoich komentarzy jest Facebook, który może stosować do nich także "Zasady społeczności Facebooka".

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające linki nie są publikowane.



Skomentuj na Facebooku



Polub naszą stronę na Facebooku